وب کم مناسب تدریس

اگر به دنبال انواع وب کم مناسب تدریس می گردید اینجا بهترین جا برای شماست. اساتید و معلمان به دنبال وب کم هایی می گردند که بتوانند به سادگی کار تدریس آنلاین خود را بدون کوچکترین خلل با یک کیفیت تصویر و صدای مناسب انجام دهند. از این رو به شما بهترین مدل هایی که می توانید بر اساس بودجه خود معرفی کنید را به شما معرفی می کنیم.

وب کم ارزان قیمت و با دوام

اولین مدلی که به شما معرفی می کنیم، ارزان ترین وب کم لیست منتخب ماست. وبکم لاجیتک C270 جزو یکی از پرفروش ترین وب کم های لاجیتک و همچنین بازار جهانی و ایران می باشد. برند لاجیتک برای همه شناخته شده است و از کیفیت و دوام آنها همگان راضی بوده اند. کیفیت 720 HD در کنار وجود یک میکروفون داخلی با برد مفید 1.5 متری و قیمت ارزان آن باعث شده تا تبدیل به یک گزینه اقتصادی باشد.

وب کم ارزان قیمت مناسب تدریس در کلاس آنلاین

C920، کیفیت بالا و پر طرفدار

این محصول جزو پر فروش های محصولات لاجیتک با کیفیت Full HD می باشد. اگر برای شما کیفیت تصویر از اولویت بالاست اما بودجه شما محدود و زیر 5 میلیون تومان است این وبکم یک گزینه عالی برای آموزش از راه دور شماست. میکروفون داخلی نیز در این محصول تعبیه شده و با وجود تنظیم نور می تواند یک تصویر را ارائه دهد.

وب کم با کیفیت Full HD مناسب اموزش از راه دور

وب کم مناسب تدریس با کیفیت 4K

اگر به دنبال بالاترین کیفیت هستید و برای شما مهم است که کیفیت 4K را داشته باشید و صدای با کیفیت بالاتری را ارائه دهید، لاجیتک مدل Brio فوق العاده ترین محصولی است که می توانید داشته باشید. این وبکم با کیفیت بالا، میکروفون دوگانه استریو، دوربین مادون قرمز برای تشخیص سوژه و کادربندی، نور فلش و زاویه دید وسیع به شما حتی این امکان را می دهد که دوربین را در مقابل یک تخته وایت برد قرار دهید، تدریس کنید و همه چیز قابل مشاهده باشد.

وب کم مناسب اموزش آنلاین