تعمیر سوییچ سیسکو

تعمیرات تخصصی سوئیچ سیسکو

اغلب افراد، اولین راه حلی که بعد از خرابی یک دستگاه یا محصول به ذهنشان می رسد، خرید یک جایگزین برای آن است. اما امروزه به دلیل گرانی تجهیزات این مساله کمی تغییر پیدا کرده و دیگر مانند گذشته کار ساده ای نیست. یک راهکار ارزان قیمت و به صرفه تعمیر دستگاه خراب شده است. مجموعه مبین وب با استفاده از تجریبات فراوان متخصصان خود، سرویس تعمیر سوییچ سیسکو را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

تعمیر انواع سوییچ های سیسکو

خدمات تعمیر سوییچ سیسکو

سوییچ های سیسکو به دلیل دوام کاری بالا، به ندرت دچار مشکل و یا خرابی می شوند. این تجهیزات حتی بعد از تعمیر هم می توانند سالها بدون هیچ مشکلی به کار بی وقفه خود ادامه دهند. این محصولات علاوه بر دوام کاری، ویژگی های فوق العاده ای ارائه می دهند که حتی برای چندین نسل نیاز به به روز رسانی سخت افزاری و جایگزینی ندارند. سیسکو همواره یکی از بهترین ها بوده است.

تعمیر سوئیچ سیسکو
خدمات تعمیر سوئیچ سیسکو

گارانتی خدمات تعمیر سوییچ

تمامی تعمیرات انجام شده روی سوییچ شما، قطعه تعمیر و یا تعویض شده شامل 6 ماه گارانتی می باشد و در صورت رفع اشکال در قطعه مذکور، تعمیر مجدد به صورت رایگان انجام می شود. علاوه بر گارانتی قطعه، شما 1 هفته مهلت تست دستگاه جهت اطمینان از تعمیر کامل و صحیح دستگاه را دارید.

چرا مبین وب؟

مجموعه مبین وب به دلیل تخصصی بودن افراد تکنیسین با تجربه کاری بالا، گارانتی و مهلت تست هایی که به مشتریان ارائه می دهد، این تصمین را می دهد که هرگز استفاده کنندگان از سرویس خود متضرر نخواهند شد.

تعمیر سوئیچ سیسکو

سوالات متداول

آیا تعمیر سوییچ های سیسکو امکان پذیر است؟

بله کاملا، اما همیشه نه. اینکه آیا یک سوییچ شبکه قابل تعمیر است یا نه، بستگی به میزان خرابی و قطعا خراب شده دارد. اما امکان تعمیر وجود دارد.

آیا تعمیر مقرون به صرفه تر از خرید سوییچ جدید است؟

در اغلب موارد بله. اینکه آیا به صرفه باشد یا نه، بستگی دارد که چه قطعه ای دچار مشکل شود. برای مثال اگر تنها یک خازن، یک آی سی و یا امثال اینها باشد با هزینه کم قابل انجام است اما در صورتی که برد و یا چیپست اصلی باشد شاید ارزش تعمیر نداشته باشد.

روند خدمات تعمیر به چه شکل است؟

ابتدا با تماس با مجموعه، هماهنگی لازم برای دریافت تجهیزات انجام می شود. پس از بررسی اولیه، هزینه به کاربر اعلام می شود. در صورتی که با هزینه موافقت کند، تعمیر انجام شده و سپس هزینه خدمات وصول شده و دستگاه تحویل داده می شود.