اجاره ویدئو کنفرانس

این روز ها با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت تجهیزات وارداتی بسیار گران تر از قبل شده است. ویدئو کنفرانس و تجهیزات ویدئو کنفرانس نیز که به دلیل استفاده از تکنولوژی فوق پیشرفته، در ایران فعلا توانایی ساخت آنرا در داخل ندارد، بسیار گران تر از قبل شده اند. برای شرکت های کوچک با توانایی مالی کم خرید ویدئو کنفرانس راهی معقول به نظر نمی رسد. اما اجاره ویدئو کنفرانس راه حل است؟

اجاره ویدئو کنفرانس
اجاره ویدئو کنفرانس

خرید یا اجاره؟ صرفه با کدام است؟

اینکه کدام تصمیم از لحاظ اقتصادی به نفع مصرف کننده است بسته به نیاز روز شرکت مورد نظر و شرایط اقتصادی و نوع کسب و کار آنهاست. در صورتی که بودجه کافی جهت خرید تجهیزات سخت افزاری را دارید، میزان استفاده شما در طول زمان تعیین کننده است. اگر جزو سازمان هایی هستید که همواره جلساتی برای برگزاری دارید و در سطح کشور شعبه و یا نمایندگانی را دارید که همواره باید با آنها جلساتی را برگزار کنید طبیعتا خرید آن بسیار به صرفه تر از اجاره آن است.

اما برخی از شرکت ها هستند که به صورت گهگاهی این نیاز ممکن است برای آنها پیش بیاید و یا اینکه بودجه کافی برای خرید تجهیزات را ندارند، استفاده موقت از خدمات ویدئو کنفرانس مانند اجاره ویدئو کنفرانس گزینه بهتری به نظر می رسد.

مزایای اجاره ویدئو کنفرانس

مزایای اجاره ویدئو کنفرانس

انتخاب اجاره به جای خرید، می تواند مزایایی برای سازمان ها داشته باشد. از مزایای آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

راه اندازی سیستم کنفرانس

اجاره این امکان را فراهم می کند که حتی شرکت های با فضای کوچک و یا درآمد کم، بتوانند از این امکان و مزایا برخوردار شوند.

کاهش هزینه ها

با اجاره ویدئو کنفرانس، شما می توانید از هزینه های سفر خود به دیگر شهر ها بکاهید و جلسات خود را از راه دور برگزار کنید.

کاهش سرمایه راکد

شما بدون اینکه سرمایه های خود را صرف خرید تجهیزات کنید، می توانید سرمایه در گردش خود را حفظ کنید

حفظ سلامت در شرایط همه گیری بیماری

ویدئو کنفرانس باعث می شود تا با عدم نیاز به سفر و یا ارتباط نزدیک با دیگران، رعایت فاصله اجتماعی و قرنطینه، از سلامت خود بر برابر انواع بیماری ها مانند ویروس کرونا (coronavirus) حفاظت کنید.

صرفه جویی در زمان

در صورتی که سازمان شما نیاز دارد تا افرادی سفر جهت مذاکرات و یا ملاقات هایی داشته باشند، با اجاره ویدئو کنفرانس می توانید به سادگی زمانی را که نیاز است صرف رفت و آمد کنید، به سادگی حذف کنید.