بورس ویدئو کنفرانس

تب داغ بازار بورس

این روز ها تب بازار بورس در ایران بسیار داغ شده است. بسیاری از مردم برای کسب سود دست به دامن بورس و سهم های مختلف شده اند. تقریبا از اوایل دی 98 تبلیغات دولت برای تشویق مردم به سرمایه گزاری در بورس، تورم و قیمت دلار باعث شده تا تمایل مردم به سرمایه گزاری در این بازار هیجان انگیز و پر بازده به نظر برسد و همچنین زمینه ساز مشارکت مردم در توسعه صنایع مختلف کشور شود. اما در این میان نقش ویدئو کنفرانس، می تواند بسیار مهم باشد.

بورس امروز و ویدئو کنفرانس

کمک ویدئو کنفرانس به سهامداران بورس

هر ساله مجمع های سالیانه و مجمع های فوری برای سهم های مختلف برگزار می شود. در این مجامع از افزایش سرمایه و یا سود سهم و حق تقدم صحبت می شود و اگر به صورت خلاصه بخواهیم بگوییم، تصمیمات مهمی که قطعا برای سهامداران بسیار مهم است، در این مجامع به بحث و گفتگو گذاشته می شود. طبیعتا همه سهامداران نمیتوانند در این مجامع حضور یابند اما قطعا تصمیمات این مجمع ها را یا به صورت زنده و یا بعد از نهایی شدن در سایت کدال دنبال می کنند. دنبال کردن این تصمیمات و صحبت ها آنهم به صورت زنده بسیار مهم است. از اینرو ویدئو کنفرانس می تواند کمک شایانی به سهامداران و بازار بورس بکند.

کمک ویدئو کنفرانس به بورس

اهمیت ویدئو کنفرانس در بورس امروز

در گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، سهامداران می توانستند با توجه به ظرفیت محدود، در صورتی که با محل برگزاری مجمع فاصله زیادی نداشتند، به صورت داوطلبانه در این مجامع شرکت کنند. با شایع شدن ویروس کرونا، حتی کسانی که فاصله کمی داشتند نیز فرصت شرکت را از دست دادند. ویدئو کنفرانس می تواند به شرکت ها، سازمان ها و همچنین سهامداران این کمک را بکند تا از تمامی تصمیمات حیاتی شرکت ها که سرمایه های آنان را تحت تاثیر قرار می دهد با خبر شوند.

بورس حسن روحانی

ویدئو کنفرانس و بورس بعد از کرونا

حتی در زمانی که مساله شیوع ویروس کرونا مطح نبود، همه امکان شرکت در این مجامع را نداشتند. بسیاری از سهامداران فاصله زیادی با مجمع ها و محل برگزاری آنها دارند، همچنین ظرفیت این مجامع بی نهایت نیست. حتی در صورتی که ویروس کرونا نیز یک خطر به حساب نیاید، هزینه رفت و آمد و فاصله نیز مطرح است. از اینرو حتی در زمان های دیگر نیز نیاز به استفاده از ویدئو کنفرانس در بورس برای شفاف سازی و آگاهی حائز اهمیت است.

بورس پس از کرونا