نرم افزار ویدئو کنفرانس Adobe Connect

درباره شرکت Adobe

“خلاقیت در DNA ما است. نوآوریهای تغییر بازی ما در حال باز تعریف فرصت های تجربیات دیجیتال است. ما محتوا و داده ها را به هم متصل می کنیم و فناوری های جدیدی را معرفی می کنیم که خلاقیت را دموکراتیک می کند ، نسل بعدی داستان پردازی را شکل می دهد و الهام بخش دسته های کاملاً جدیدی از تجارت است.” Adobe خود را اینگونه معرفی می کند. و اما اکنون یکی از محصولات فوق العاده این کمپانی نرم افزار ویدئوکنفرانس Adobe Connect است.

ما محتوا و داده ها را به هم متصل می کنیم و فناوری های جدیدی را معرفی می کنیم که خلاقیت را دموکراتیک می کند

درباره Adobe Connect

 Adobe Connect نرم افزاری حرفه ای جهت راه اندازی کنفرانس و کلاس مجازی آنلاین میباشد. ادوبی کانکت انعطاف پذیر ترین، امن ترین، گسترده ترین و ممتازترین نرم افزار کنفرانس وب و راه اندازی کلاس مجازی آنلاین است. نرم افزار ویدئو کنفرانس Adobe Connect در گذشته با نام های Presedia Publishing System, Macromedia Breeze  و Adobe Acrobat Connect Pro در دسترس بوده است و برای ایجاد کنفرانس وب، ماژول های یادگیری و به اشتراک گذاری دسکتاپ کاربران استفاده می شود.

دموی Adobe Connect

Adobe Connect مجموعه نرم افزاری برای آموزش از راه دور، کنفرانس وب، ارائه و به اشتراک گذاری دسکتاپ است. تمام اتاق های جلسات به صورت “غلاف” تشکیل شده اند. با هر غلاف یک نقش خاص را انجام می دهد (به عنوان مثال چت، تخته سیاه، یادداشت و غیره) Adobe Connect قبلاً جزئی از خانواده Adobe Acrobat بود و چندین بار نام آن تغییر کرده است.

تاریخچه

این محصول برای اولین بار توسط یک استارتاپ به نام Presedia ساخته شد و شامل اولین پلاگین PowerPoint-to-Flash Plugin (که سپس Adobe Presenter شد) و یک ماژول آموزشی بود. Macromedia Presedia را به دست آورد و یک مؤلفه کنفرانس وب را در زمان واقعی به نام Breeze Live (بعداً با نام Breeze جلسه تغییر نام داد) اضافه کرد.

در نسخه 5، Macromedia Breeze شامل چهار برنامه کاربردی است: ارائه دهنده نسیم، آموزش نسیم، جلسه نسیم و رویدادهای نسیم (نسخه جدید 5). پس از کسب Adobe، ابتدا Macromedia Breeze جلسه دوباره به Adobe Connect، سپس Adobe Acrobat Connect Professional و بعداً به عنوان Adobe Connect ارجاع شد. خط تولید کامل شامل نسخه های جدیدی از آموزش Breeze، جلسه Breeze، ارائه دهنده Breeze و رویدادهای Breeze است.

adobe connect استفاده

ویژگی های Adobe Connect

امنیت – خدمت به منظم ترین مشاغلی که عملیات حساس و یا جلسات مهمی را برگزار می کنند،
با رویکرد امنیتی چند لایه ما، امنیت جلسه ویدئو کنفرانس تضمین شده است.
 
قابل تنظیم – تجربیات همه جانبه خود را با قالب های سفارشی Adobe Connect، تصاویر طراحی کنید و طرح بندی ها برای شخصی سازی و نشانه گذاری اتاق مجازی شما.
 
چند منظوره – بر خلاف هر ابزار دیگری، Adobe Connect تعامل مخاطبان را هدایت و اندازه گیری کنید. تعاملی را با جلسات متعدد چت، نظرسنجی ها، آزمونها، شبیه سازی ها، اتاق های برک آوت، بازی ها و موارد دیگر به جلسات خود اضافه کنید.
 
حالت آماده سازی – اجازه می دهد تا مجریان و میزبان بتوانند در طول صحنه در پشت صحنه همکاری کنند. قابلیت های بی حد و حصر و قابلیت توسعه با برنامه های سفارشی را دارد.
 
ماندگار – یک بار اتاق مجازی خود را با یک چیدمان، غلاف و محتوا مناسب درست کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

adobe connect ایران

Adobe Connect برای آموزش

کلاس مجازی Adobe Connect راه حل هایی را برای آموزش سریع و یا Telemedicine ارائه می دهد و تقریباً در هر مکانی و در هر زمان و تقریباً در هر دستگاه قابل دسترسی است. این ابزار از ابزارهای نوشتن محتوای پیشرو در صنعت، قابلیت های ثروتمند ثبت نام یاد گیرنده و ابزارهای قدرتمند مدیریت و یادگیری یاد گیرنده برای ارائه تجربیات همه جانبه کلاس مجازی بهره می برد.

آموزش از راه دور Adobe connect

Adobe Connect برای وبینار (سمینار تحت وب)

Adobe Connect، یک بستر جامع برای رویدادهای بازاریابی دیجیتال، به شما کمک می کند تا رویدادهای همه جانبه را ارائه دهید، حضور را به حداکثر برسانید و نتایج را از این طریق سرمایه گذاری های کمپین را اندازه گیری کنید. Adobe Connect راه حل ایده آل برای هر سازمانی است که متعهد به ارائه رویدادهای واقعاً تأثیر پذیر و نمایش محصولات، خدمات و ایده های آنها باشد.

وبینار با Adobe connect

Adobe Connect برای ملاقات ها

Adobe Connect شما را قادر می سازد فراتر از به اشتراک گذاری صفحه بروید و با همکاران ، شرکا و مشتریان به مراتب مؤثرتر – در هر زمان و هر مکان و تقریباً در هر دستگاه همکاری کنید.

و اما نقاط ضعف

  • نا پایداری و توقف بی دلیل سرویس ها دقیقا مانند تجربه ای که سیستم عامل ویندوز داریم
  • نیاز به پهنای باند بالا در سمت کلاینت

در کل سیستم ارتباطات یکپارچه برای تمامی سازمان هایی که وسعت، پراکندگی، گستردگی و نیاز به سرعت عمل دارند ضروری است. از منظر یک شبکه ویدئوکنفرانس نیز در سازمان هایی که تعداد بالای کاربر و تماس ویدئوکنفرانس همزمان با تعداد بالا مورد نیاز است، استفاده از سیستم های سخت افزاری هزینه فوق العاده بالا خواهد داشت و طبیعتا راه کارهای نرم افزاری مثل Adobe Connect تنها راه کار قابل اجرا خواعد بود. در بین راه کارهای نرم افزاری Skype for Business یکی از بهترین ها از دیدگاه متخصصان می باشد.