بیش از یک سال پیش ، ما نرم افزار Logi Tune را در کنار هدست های Zone Wireless و Wired خود راه اندازی کردیم تا ویژگی های قابل تنظیم و آسان برای شما فراهم کند تا هدست خود را از آن خود کنید. امروز ، ما در Logi Tune 2.0 در حال معرفی ویژگی های جدید و سازگاری با وب کم ها هستیم.

Logi Tune 2.0 چیست؟

با فریم ویدئو ، تنظیمات از پیش تنظیم رنگ و به روزرسانی با یک کلیک در وب کم های Logitech ، Logi Tune می تواند “ابزار همه در یک” شما برای شخصی سازی دستگاه های همکاری مورد علاقه شما باشد. امیدواریم از آن لذت ببرید و شما را ترغیب کنیم نرم افزار Logi Tune را برای شخصی سازی نحوه استفاده از هدست ها و وب کم های Logitech خود امتحان کنید!

امکانات و مزایا

Tune 2.0 اکنون از وب کم های لاجیتک مدل های Logitech Brio، C930e / c، C925e پشتیبانی می کند. C920e / c همراه با هدست هایی که قبلاً با نرم افزارهایی مانند Zone Wired و Wireless کار کرده اند.

Logi Tune 2.0 سازگار با وب کم ها

قاب خود را تنظیم کنید
بر آنچه مهم است تمرکز کنید! با استفاده از این به روزرسانی جدید ، امکاناتی مانند بزرگنمایی ، شیب یا تغییر روی قاب وب وب شما سریع و آسان است.

تنظیم فریم

فیلترهای رنگ و تنظیمات تصویر
فیلترها تنظیم ظاهر شما را برای تماس های شما راحت تر می کنند! با استفاده از تب تنظیم تصویر می توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید.

فیلتر رنگ

بروزرسانی ساده با یک کلیک
هم برای هدست و هم برای وب کم ، فقط یک کلیک برای به روزرسانی همه دستگاه های شما است.

به روز رسانی

طراحی ساده و کاربردی Logi Tune 2.0

Tune 2.0 شامل یک برنامه کوچک است که برای استفاده بدون ایجاد اختلال در جریان شما طراحی شده است. در حالی که تماس هستید می توانید به Logi Tune در نوار وظیفه خود دسترسی پیدا کنید و تنظیمات دستگاه خود را انجام دهید.

ساخته شده تا مقیاس پذیر باشد

با بسته های استقرار ، تهیه نرم افزار Tune در سراسر سازمان با استفاده از ابزارهای استقرار موجود مانند Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM) آسان است.

درباره گزینه های استقرار و پیکربندی ها بیشتر بیاموزید …

Logi Tune 2.0 با ظاهری و احساس ساده تر و سازگاری با وب کم ها به علاوه ویژگی های جدید ، اکنون برای شخصی سازی ابزارها و مقیاس های مورد علاقه شما در مشاغل در دسترس است.