لاجیتک ارائه دهنده رسمی سخت افزار برای Twitch Rivals در آمریکای شمالی

امروز ما خوشحالیم که مشارکتی را تأمین می کنیم که لاجیتک را به عنوان تهیه کننده رسمی سخت افزار Twitch Rivals North America (Twitch Rivals) ، یک سری رویدادهای آنلاین رقابتی و آنلاین که از ابتدا برای پخش کنندگان و بینندگان Twitch طراحی شده ، تأمین می کند. به عنوان منبع ارجح رویدادهای زنده Twitch Rivals ، موش ها ، صفحه کلیدها ، وب کم ها و هدست های Logitech G در طول مسابقات Twitch Rivals تبلیغ خواهند شد.

همکاری Logitech و twich Rivals

Lou Garate ، رئیس فروش جهانی حمایت مالی در Twitch ، می گوید: “ما از همکاری با Logitech G خوشحالیم که بهترین تجربه را در زمینه تجهیزات جانبی خود در رویدادهای Twitch Rivals آمریکای شمالی داریم.” “جامعه و تعامل در قلب تجربه Twitch است. محصولات و خدمات Logitech G باعث ایجاد خلاقیت در جریان می شود که آنها را برای عضویت در خانواده شرکای Twitch Rivals بسیار مناسب می کند. “

پیتر کینگزلی ، مدیر CMO در Logitech G. گفت: “تجهیزات کامل ما از تجهیزات بازی و جریانی به بازی بازان کمک می کند تا با یک عملکرد بی نظیر و ثبات ، یک بازی شگفت انگیز را تجربه کنند.” برای نمایش سبد محصولات بازی و جریانی قدرتمند لاجیتک. “

به عنوان بخشی از مشارکت امسال ، طرفداران انتظار دارند که Logitech G و توئیچ ریوالز عناصر سرگرم کننده ارائه دهند ، از جمله:

قرعه کشی های چت: در طول هر جریان ، یک بیننده خوش شانس برنده تجهیزات دلخواه Logitech G می شود تا تنظیمات جریان خود را ارتقا دهد. بینندگان برای ورود به سیستم فقط باید “! Logitech” را در چت تایپ کنند.
Logitech G Partner Hype: جشن های تیم های برنده فقط شیرین تر شدند. اکنون ، هنگامی که تیم شریک Logitech G در یک تورنمنت پیروز می شود ، Logitech G این لحظه برنده شدن را افزایش می دهد – با انداختن جوایز غافلگیرانه به چت یا کمک های مالی اضافی برای جریان های خیریه ، آن را حتی بیشتر می کند.
چرخ دنده رقابتی سفارشی: درست است. چرخ دنده اختصاصی Twitch Rivals به یک رویداد Twitch Rivals در نزدیکی شما می آید. طرح های انحصاری قابل تنظیم Twitch Rivals برای ارتقا و شخصی سازی چرخ دنده. بینندگان در جریان پخش های توئیچ ریوالز این محصولات از نوع اول خود را خواهند گرفت و ممکن است در مراسم اهدای رویداد یکی از محصولات خود را بدست آورند.
این مشارکت با یک دوره مسابقات لیگ قهرمانان: Wild Rift به سبک Round Robin یک روزه آغاز خواهد شد. تیم هایی که توسط سازندگان مشهور ساخته شده اند برای گرفتن سهم خود از یک جایزه 25000 دلاری به نبرد می پردازند. بینندگان می توانند سه شنبه ، 13 آوریل از ساعت 3:00 – 7:00 بعد از ظهر PT با این رویداد هماهنگ شوند.