Rightsense لاجیتک

فن آوری های پیشگیرانه Logitech RightSense جلسات ویدئو کنفرانس بهتر را به راحتی و به صورت خودکار انجام می دهند. RightSound صدای انسان را بهینه می کند و وضوح مکالمه را افزایش می دهد، RightSight به طور خودکار دوربین را حرکت می دهد و بزرگنمایی را تنظیم می کند تا کسی از تصویر خارج نشود، و RightLight به همه کمک می کند بدون در نظر گرفتن شرایط نور، در دوربین بهترین ظاهر خود را داشته باشند. با استفاده از RightSense، جلسات ویدئویی به طور طبیعی زیبا تر و کارآمد تر هستند ، بدون نیاز به کالیبراسیون، مداخله دستی یا پشتیبانی.

فناوری RIGHTSIGHT

با Logitech RightSight، یک فناوری کنترل دوربین که به طور خودکار لنز را حرکت می دهد و بزرگنمایی را تنظیم می کند تا هیچ کس از تصویر دور نشود ، همه را در هر صندلی روی میز ببینید – کاملا قاب گرفته شده -. RightSight تضمین می کند که شرکت کنندگان در جلسه همیشه در معرض دید و تصویر بهینه روی صفحه هستند. با داشتن RightSight به صورت یکپارچه در محل کار در پس زمینه ، مکالمه و تماس چشمی به راحتی نشستن کنار هم در یک اتاق است.

فناوری RightSight در Rightsence
فناوری RightSight در Rightsence

RIGHTLIGHT در RightSense

Logitech RightLight ™ به همه کمک می کند بدون در نظر گرفتن شرایط نوری ، در دوربین جلوه خود را نشان دهند. RightLight نویز ویدئو را کاهش می دهد ، تعادل نور را بهینه می کند و تنظیمات دقیق رنگ و اشباع را برای نتایج طبیعی در همه رنگ پوست ایجاد می کند.

RIGHTLIGHT در اتاق ها

RightLight می تواند افراد را از دیوارها و پنجره ها متمایز کند ، بدون اینکه چهره ها را در سایه قرار دهد ، اثرات نور پس زمینه و نور خیره کننده را اصلاح می کند. هر یک از شرکت کنندگان در دوربین برای به دست آوردن رنگ طبیعی پوست و رنگ از بهینه سازی روشنایی و درخشندگی فردی بهره می برد. ویدئو حتی با تغییر شرایط نوری هم پایدار است ، بنابراین نیازی به فدای نماها یا انسداد نور طبیعی نیست.

RIGHTLIGHT روی میز

برنامه های دفتر باز و دفاتر خانگی می توانند وب کم های معمولی را با روشنایی بالای هوا و نور خیره کننده کنار از پنجره های روشن به چالش بکشند. تکیه بر دوربین های لپ تاپ یکپارچه ، نور پس زمینه و سایه ها را حتی بیشتر می کند. سیستم تصویربرداری Ultra-HD در Logitech BRIO برای گرفتن طیف گسترده ای از نور و رنگ از RightLight با دامنه پویای بالا (HDR) استفاده می کند و سپس تصویر را برای مهمترین موضوع: شما بهینه می کند.

تشخیص هوشمند افراد و تنظیم نور توسط RightLight
تشخیص هوشمند افراد و تنظیم نور توسط RightLight

RIGHTSOUND

Logitech RightSound مجموعه ای از فناوری های پردازش صدا و نوآوری در طراحی است که صدای کلاس سازمانی را به کنفرانس های ویدئویی ارائه می دهد. RightSound که برای صدای انسان بهینه شده است ، صداهای ناخواسته را کاهش می دهد (مانند طرفداران و کلیک صفحه کلید) و صفر را در بلندگوی فعال کاهش می دهد تا هر کلمه آنها را با وضوح قابل توجه انتقال دهد. یک الگوریتم پیشرفته ردیاب گفتار حتی به صورت خودکار باعث افزایش صدای بلندگوهای ساکت می شود تا هر صدایی شنیده شود.

محوطه های ضد لرزش RightSense

سیستم تعلیق اختراع شده ماژول بلندگو را در محفظه خارجی جدا می کند و عملا لرزش هایی را که می توانند از طریق دیوارها ، پایه ها و میزها عبور کنند از بین می برد. با این کار عملکرد لغو اکو بهبود می یابد در حالی که اطمینان حاصل می شود تصاویر ویدئویی حتی در سطوح با صدای زیاد و بزرگنمایی ثابت و روشن باقی می مانند.

ماتریکس میکروفون RightSound

فن آوری های کالیبراسیون صوتی خودکار و شکل گیری اشعه در Rally Bar Mini ، Rally Bar و Rally Plus با مکالمات رفت و برگشت و شرکت کنندگان در حال حرکت ، 125 بار در ثانیه برای بلندگوهای فعال جدید گوش داده و قفل می شوند. برای اتاق های بزرگ ، حداکثر هفت Rally Mic Pods با هم کار می کنند تا یک ماتریس پرتوی در اتاق های بزرگ با حداکثر 46 شرکت کننده ایجاد کنند.

 RightSound همراه با RightSense

تشخیص سخنگو با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یادگیری ماشینی با بیش از 20،000 صدای مختلف آموزش می یابد بنابراین RightSound می تواند نویز نامطلوب را از گفتار انسان دقیقاً متفاوت کند. الگوریتم های به روز شده از طریق به روزرسانی سیستم عامل بدون شارژ به کنفرانس های Logitech تحویل داده می شوند ، بنابراین عملکرد گفتار و سرکوب سر و صدا در طول عمر سیستم بهبود می یابد.

سازگاری بی حد و مرز RightSense

فناوری های RightSense دقیقاً در دوربین ها و راه حل های صوتی ما تعبیه شده اند و به طور خودکار با اکثر پلتفرم های کنفرانس ویدیویی از جمله Google Hangouts Meet ، Microsoft Teams Rooms ، Zoom Rooms و اکثر برنامه های کنفرانس ویدیویی ، پخش جریانی یا ضبط کننده دیگر که از دستگاه های USB پشتیبانی می کنند ، کار می کنند. به علاوه ، Logitech به روزرسانی سیستم عامل بدون هزینه را در طول عمر محصول ارائه می دهد.