وب کم ارزان قیمت

قبل از اینکه بخواهیم به شما مدل هایی جهت خرید ارزان قیمت معرفی کنیم، این توصیه را می کنیم که حتما نیاز خود را بطور کامل بررسی کنید تا بدانید دقیقا چه انتظاری از وب کم خود دارید؟ چه ویژگی هایی برای شما مهم است و چه ویژگی هایی اهمیتی ندارند. اولین قدم برای یک خرید به صرفه همین است. در بخش زیر ما مواردی را به شما معرفی می کنیم تا راهنمای کاملی برای انتخاب شما باشیم.

وب کم ارزان قیمت

چه معیار هایی برای خرید وب کم مهم است؟

وقتی به دنبال خرید می رویم، سایت های مختلف را بررسی می کنیم و انواع مدل ها را می بینیم، با ویژگی های فراوانی رو به رو می شویم. اما مهم ترین مساله نیاز خودمان است. آیا نیاز به قابلیت زوم در وب کم دارید؟ چه کیفیت تصویری نیاز دارید؟ برای چه کاری از وب کم خود استفاده خواهید کرد؟ رابط اتصال و نرخ فریم خروجی وب کم چی باشد؟

وب کم مناسب تماس تصویری و ویدئو کنفرانس

در این نوع استفاده معیاری که برای شما مهم است، کیفیت تصویر پشتیبانی شده توسط وب کم است. این مورد از مهم ترین مواردی است که شما برای این استفاده نیاز دارید. نرخ فریم خروجی 30 فریم بر ثانیه به راحتی کفاف کار شما را می دهد و هزینه اضافی برای خروجی بیشتر نیازی نیست. در حین خرید به پورت خروجی نیز توجه کنید چون در برخی مدل های جدید پورت USB به USB type C تبدیل شده که می تواند که می تواند کمی دردسر ساز باشد.

وب کم مناسب گیمینگ ارزان

برای اینکه بتوانید یک بازی را استریم کنید در حالیکه تصویر خودتان هم در گوشه ای در بازی باشد، به یک کیفیت مناسب و فریم خروجی مناسب نیاز دارید. کیفیتی که مال توصیه می کنیم، 1080P Full HD می باشد با نرخ فریم خروجی 60 که هزینه آن هم نیز قابل توجه است. اگر کمی از نرخ فریم خروجی صرفه نظر کنید، با 30 فریم در ثانیه هم کارتان راه می افتد و هزینه سنگینی نخواهید کرد. اگر می خواهید تمام حرفه ای باشید، لاجیتک C922 با کیفیت 1080 و نرخ فریم خروجی 60 (توجه کنید این نرخ فریم خروجی در کیفیت 720 امکان پذیر است) یکی از گزینه های فوق العاده می باشد که همه جوره پا به پای شما خواهد آمد.

اگر کمی بودجه شما محدود تر است، لاجیتک C920 هم به خوبی برای شما کفایت می کند. این وب کم با کیفیت 1080 و نرخ فریم خروجی 30 فریم بر ثانیه (هم در کیفیت 1080 و هم در کیفیت 720) یک گزینه مناسب برای شما به حساب می آید.

وب کم ارزان قیمت مناسب آموزش از راه دور

در حین آموزش از راه دور به ندرت پیش می آید که نیازمند یک وب کم بود. اما گاها این مساله نیاز می شود. اگر صرفا قرار است که تصویر شما را در یک جلسه داشته باشند، یک کیفیت 720 HD برای شما کفایت می کند. مدل پیشنهادی ما به شما لاجیتک C270 است که به خوبی و با ارزان ترین قیمت نیاز شما را برطرف خواهد کرد.