تعمیر ویدئو کنفرانس لایف سایز

یکی از برند هایی که در بازار تجهیزات ویدئو کنفرانس فعال است و نوآوری و خلاقیت های جالبی را در نوع خود دارد، برند لایف سایز (Lifesize) می باشد. این برند با تولید ویدئو کنفرانس های مختلف با امکانات و ویژگی های متفاوت با دیگر برند ها، مانند مدل های Room 200 و Room 220 توانست تا حد خوبی خود را در دل این بازار جا کند. در مجموعه مبین وب تعمیر ویدئو کنفرانس لایف سایز نیز انجام می شود.

ویدئو کنفرانس چیست؟

به یک ارتباط صوتی و تصویری از تریق بستر شبکه و یا اینترنت ویدئو کنفرانس گفته می شود. این ارتباط به صورت از راه دور بوده تا الزام به تغییر برای گفتگوی رو در رو را کمتر کند. این نوع ارتباط بهترین نوع نیز می باشد زیرا می توان تمام حالات صورت و زبان بدن از طریق آن انتقال یابد. ویدئو کنفرانس در شیوع کرونا نقش بسیار مهمی در کنترل آن و کمک به کسب و کار ها و آموزش از راه دور کرد.

ویدئو کنفرانس لایف سایز

ویدئو کنفرانس های لایف سایز را جزو تجهیزات بالا رده این صنعت می دانند. این برند آمریکایی از آنجایی که امکانات بسیار مناسبی را برای تجهیزات خود فراهم آورد و نوآوری هایی را نیز درون پکیج های خود قرار داد توانست به محبوبیت خوبی برسد. متاسفانه این برند به دلیل استقرار در آمریکا و تحریم ها علیه کشورمان امکان این را ندارد که به صورت مستقیم نمایندگی داشته و خدمات بدهد. اما مجموعه مبین وب خدماتی مانند فروش، مشاوره و خدمات پس از فروش مانند تعمیر ویدئو کنفرانس لایف سایز را به عهده دارد.

مزایای تعمیر ویدئو کنفرانس در مبین وب

سرویس تعمیر ویدئو کنفرانس در مبین وب چندین مزیت نسبت به دیگر همکاران ر این زمینه دارد که در این قسمت به آن می پردازیم.

تعمیر انواع تجهیزات ویدئو کنفرانس در مبین وب

گارانتی تعمیر لایف سایز

تمامی تعمیرات مجموعه مبین وب شامل 6 ماه گارانتی می شود. تعمیرات تجهیزات لایف سایز نیز این گارانتی را بصورت رایگان دریافت می کنند و تضمین می شوند که قطعه تعمیر شده تا 6 ماه هیچگونه آسیبی را متحمل نمی شود و در غیر این صورت، تعمیر مجدد رایگان خواهد بود.

کمترین قیمت

در این مجموعه به لطف تخصص قدرتمند و سابقه کاری بالا، توانسته ایم خدمات خود را به بهترین نحو با کمترین قیمت ممکن ارائه دهیم.

تعمیر ویدئو کنفرانس لایف سایز در سریع ترین زمان

مجموعه مبین وب به لطف متخصصان قدرتمند و با سابقه کار با این برند، توانسته است تا سرویس تعمیر ویدئو کنفرانس لایف سایز را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند.