تعمیر ویدئو کنفرانس سیسکو

تعمیرات و در مجموع خدمات پس از فروش همیشه جزو مهمی از مجموعه های ارائه کننده خدمات ویدئو کنفرانس بوده است. مجموعه مبین وب به عنوان یک مجموعه تخصصی با بهره گیری از متخصصان برتر ایران سرویس تعمیر ویدئو کنفرانس سیسکو را به مشتریان خود ارائه می کند. تمامی خدمات این مجموعه با کمترین قیمت ممکن در سریع ترین زمان به همراه گارانتی ارائه می شوند.

ویدئو کنفرانس سیسکو

یکی از قدیمی ترین برند هایی که در زمینه تجهیزات ویدئو کنفرانس مشغول است، همین برند سیسکو (Cisco) می باشد. سیسکو توانست با تولید تجهیزات با کیفیت بالا، خدمات مناسب و نیاز سنجی عالی از انتظارات مشتری و برطرف کردن آنها به بهترین نحو یک موفقیت بزرگ در این زمینه را کسب کند. از معروف ترین این محصولات می توان به سیسکو SX20 اشاره نمود.

ویدئو کنفرانس سیسکو
جلسه برگزار شده با تجهیزات ویدئو کنفرانس سیسکو

مزایای سرویس خدمات مبین وب

گارانتی تعمیر سیسکو

تمامی تعمیرات مجموعه مبین وب شامل 6 ماه گارانتی می شود. تعمیرات تجهیزات سیسکو نیز این گارانتی را بصورت رایگان دریافت می کنند و تضمین می شوند که قطعه تعمیر شده تا 6 ماه هیچگونه آسیبی را متحمل نمی شود و در غیر این صورت، تعمیر مجدد رایگان خواهد بود.

تجهیزات و تست های استاندارد

تمامی قطعات به کار رفته و جایگزین شده در دستگاه تعمیرات ویدئو کنفرانس همگی اصل و استاندارد خود دستگاه خواهند بود. همچنین قبل از تحویل دستگاه تست های کارایی و عملکرد صحیح روی دستگاه انجام خواهد شد.

تجهیزات تعمیر ویدئو کنفرانس

کمترین قیمت

در این مجموعه به لطف تخصص قدرتمند و سابقه کاری بالا، توانسته ایم خدمات خود را به بهترین نحو با کمترین قیمت ممکن ارائه دهیم.

تعمیر ویدئو کنفرانس سیسکو در سریع ترین زمان

مجموعه مبین وب به لطف متخصصان قدرتمند و با سابقه کار با این برند، توانسته است تا سرویس تعمیر ویدئو کنفرانس سیسکو را در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانند.